Thursday, August 5, 2010

Juara Futsal Piala Ketua Polis

Pada 1 Ogos 2010, berlangsung pertandingan Futsal Piala Ketua Polis. Sebanyak 16 pasukan
mengambil bahagian dalam pertandingan tersebut. Pasukan Methodist telah menhantar 2 pasukan iaitu Methodist A dan B. Kedua-dua pasukan telah berjaya ke semi final tetapi terpaksa
bertemu sesama sendiri di mana pasukan Methodist B berjaya melangkah ke final. Akhirnya Methodist B muncul sebagai juara dengan mengalahkan pasukan PDRM 5-1 manakala Methodist A di tempat ketiga dengan mengalahkan Wahab A



Kaliswaran sedang menerima piala kemenangan

Pasukan Methodist yang muncul sebagai juara
bergambar kenangan bersama Ketua Polis Daerah
dan Pegawai Pelajaran Daerah

Pasukan yang muncul sebagai juara Futsal Ketua Polis
Duduk dari kiri
- Kamalakcha, Utayanan dan M. Syahbani
Berdiri dari kiri
Vinith Kumar, Shoban, Thasarathan, Mior Amizan dan
Kaliswaran

2 comments:

  1. maaf..tumpng tanya..saya sedang mencari balik kwn2 saya masa saya darjah 3 dlu..tahun 2000..saya nk tanye ade x student dari sk methodist sungai siput (U) yg jadi student encik...dan salah sorang kawan saya tu anak polis di sg siput..saya x igt nama ayh dia..tapi nama kawan saya tu saddam..harap dapat membantu..thnx

    ReplyDelete